Friday 21 October 2011

Hari Glamour :D


Selamat pagiiii ! 
Sememangnya aku bangun awal pagi hari ini. Tak tahulah sebab apa. Tengok-tengok jam pukul 5. Huishh takkan bersemangat nak pergi jamuan pengawas. Tak mungkin sebab aku tak adalah rasa excited sangat tapi sebenarnya excited jugak bila fikir balik. :P
Agaknya ni semua gara-gara aku tertidur awal semalam, pukul 9. 
Allah .. aku terlepas makan malam*berulang kali*. Patutlah rasa bergendang je perut sekarang. ;(


Point sebenarnya ialah jamuan pengawas setiap tahun memang tempat untuk glamour. 
tapi dorang je, aku tak pon :( 
aku tak pasti sebenarnya apa nak pakai. ok ke? entah ...
lagi-lagi tahun ni buat kat restoran tupai-tupai, bukan hilton atau palace of the golden horses, *ewahhh demanding nampak* hahaha :D .. bersyukur bersyukur ..


Hari-hari macam ni ramai orang akan cramp pipi sebab terpaksa buat senyum comel semata-mata untuk bergambar, Tapi gambar tu nanti juga lah yang akan buat korang senyum sorang-sorang bila masuk U, kan kan? :P


Taknak cakap pasal makanan ke?
ok... aku dah bersedia nak bagi pelempang kat aku .. 
tengah lapar cerita pasal makanan pulak!
aku tak pasti kesedapan makanan tupai-tupai shah alam dengan tupai-tupai KL. sebab aku pernah pergi yang KL je, sumpah sedap nak mati! bertambah-tambah makan. mungkin salah satu cara untuk jadi 54 .. *oppsss hehe


Waktu ni juga para senior akan menggoyangkan kaki mereka menjamu makanan. 
almaklumlah dorang nak habis sekolah jadi biar dorang enjoy! *aku jeles* :D 
jujurnya aku tak suka dorang habis sekolah .. hmmmpppp :(  *alahai*
budak form 4 yang akan sibuk mengurus majlis. well tahun depan giliran aku pulak *kot* .. 


benda paling penting! CABUTAN BERTUAH !
dah 2 tahun berturut turut jamuan pengawas aku tak dapat hadiahhhh ... :(
ya allah ya tuhanku murahkanlah rezeki aku tahun ni .. 
serius takboleh blah tahun lepas satu meja tu dapat, aku je yang tak .. balik hampa jee ..
p/s : aku memerlukan cikgu zalinah sepatut nya kali ini.. sebab dia selalu panggil "budak bertuah" kat anak2 didik dia , selamat menunaikan haji cikgu ;)




Intihanya, kita tengok ajelah apa berlaku hari ni ! 
ade lebih kurang 2 jam lagi kawan-kawan aku nak datang untuk melaram bersama-sama :P 
dorang nak pinjam eyeliner lewwtuuuuu :P


p/s : aku takkan pakai selendang baru beli tu harinie. Buat rugi je kan, nak buat macam mana .. aiyohh ...













No comments:

Post a Comment